.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه موقت ساری:مسافران حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند
امام جمعه موقت ساری:مسافران حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند

 امام جمعه موقت ساری با تاكيد بر نظارت ويژه مسوولان بر قيمت اقلام در ماه مبارک رمضان، از مسافران درخواست كرد تا حرمت ماه مبارك رمضان را حفظ كنند.

به گزارش شمال نيوز ، حجت الاسلام محمد قاسمی، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری با اشاره به این مطلب که خداوند برای ماه رمضان امتیاز ویژه‌ای قائل است، اظهار داشت: تمامی کتاب‌های آسمانی در این ماه مبارک نازل شده است.

وی ادامه داد: تقوا نعمت بزرگی است که خداوند برای بندگان در نظر گرفته تا در مقابل گناه و معصیت مقاومت نشان دهند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به پنجم مرداد سال 58 سالروز اولین اقامه نماز جمعه در ایران گفت: جایگاه نماز جمعه جایگاه بسيار مهمی بوده و به عنوان حج فقرا معرفی شده است.

وی نماز جمعه را یکی از برکات و رویش‌های نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: هنگامی که امام جمعه پشت تریبون قرار می‌گیرد نمازگزاران باید سکوت کنند، به دلیل این‌که دو خطبه در حکم دو رکعت نماز است.

قاسمی خاطرنشان کرد: جایگاه نماز جمعه در نظام جمهوری اسلامی بسیار بالاست و آن‌قدر اهمیت دارد که در این راه چهار شهید محراب تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

امام جمعه موقت ساری خاطرنشان کرد: نماز جمعه پایگاه حکومت محسوب می‌شود و باید مسوولان در صف اول آن قرار گیرند.

قاسمی با تاکید بر لزوم مراقبت از سواحل دریا، جنگل، شهرک و نقاط توریستی در ماه مبارک رمضان، گفت: مسافران نباید حرمت شکنی کنند بلكه بايداحترام این ماه را نگهدارند، خوشبختانه تدابیر خوبی نیز در این خصوص اندیشیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مسوولان انتظار می‌رود حرمت شکنان ماه مبارک رمضان را آرام نگذارند و برخورد شدیدی با آنها داشته باشند.

امام جمعه موقت ساری با بیان این‌که در حال حاضر وحدت حرف اول را در نظام جمهوری اسلامی می‌زند، تصریح کرد: مدیران استانی باید وظیفه ذاتی خود را انجام دهند و به دنبال اختلاف و تفرقه نباشند.

وی در خصوص گرانی متذکر شد: مسوولان استان نظارت ویژه‌ای در ماه مبارک رمضان بر روی قیمت اقلام و اجناس داشته باشند.

قاسمی با اشاره به این‌که تحریم نعمت بزرگی برای ملت ایران محسوب می‌شود، گفت: اصرار نظام سلطه بر تحریم تجاری و اقتصادی است و این تحریم‌ها از آغاز انقلاب اسلامی آغاز شده است.

وی با بیان این‌که مردم پای انقلاب اسلامی جان داده‌اند، اظهار داشت: به طور حتم دشمنان شکست می‌خورند و مردم ایران با سربلندی از این امتحان بیرون آمده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به شهادت دانشمندان هسته‌ای افزود: مردم ما آماده شهادتند و به انقلاب و ارزش‌های خود علاقه‌مند هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.